Hej.
Ska vi ha nån form av tids bokning i förväg eller ska vi bara köra när vi ses på Steam?
/Jens
Tidpunkt
-
- Site Admin
- Joined: Mon Sep 12, 2016 7:52 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Tidpunkt
Vi borde ha någon typ av tidsbokning eller liknande iaf en dag i veckan annars blir det nog som det varit de senaste veckorna att allt rinner ut i sanden.
Ja det tror jag med.
man skulle ju kunna ha en topic med önskat datum eller tidpunkt. sen kan vi ju försöka styra upp det lite bättre igen.
Måste få in Ninnie och Fredrik här med.
Sen när vi får igång det så kan jag säkert få in victor lite han tycker det låter kul att spela Rainbow six med oss iaf.
man skulle ju kunna ha en topic med önskat datum eller tidpunkt. sen kan vi ju försöka styra upp det lite bättre igen.
Måste få in Ninnie och Fredrik här med.
Sen när vi får igång det så kan jag säkert få in victor lite han tycker det låter kul att spela Rainbow six med oss iaf.
Jag är här men jag tycker det här forumet var lite jobbigt att skriva i..
-
- Site Admin
- Joined: Mon Sep 12, 2016 7:52 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Är nog att de är lite jobbigt att behöva skriva i dessa siffror och bokstäver varenda gång för att visa att man inte är nån bot.
-
- Site Admin
hej Alla
Ska vi boka ett datum vi kan spela lite?
/Jens
Ska vi boka ett datum vi kan spela lite?
/Jens
Hej Alla
Va sägs om spel imorgon 21/9 ?
/Jens
Va sägs om spel imorgon 21/9 ?
/Jens
Last bumped by Anonymous on Sat Oct 22, 2016 10:14 pm.
Return to “Vad behöver vi till forumet?”